Andy 51 Andy 51
1588
BLOG

W 1970 posłuchałem Kociołka, ale dzięki Bogu żyję.

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 70

Wczoraj usłyszałem, że SA uniewinnił krwawego kata Trójmiasta Kociołka. Zagotowała się we mnie krew do głowy przychodziły mi przekleństwa, w porównaniu, z którymi knajacki język polskich ministrów, którzy uważają się za elity, to pikuś.

Jako nastolatek, jechałem do pracy w Gdyni tą kolejką o 6:02, gdzie do wysiadających ludzi na peronie i po zejściu ze schodów wojsko otworzyło ogień. Pamiętam to przemówienie namawiające ludzi do pójścia do pracy no i poszedłem. Chyba do końca życia będę pamiętał tę Golgotę, którą przechodzili mieszkańcy i robotnicy w Gdyni. Widziałem zabitych i rannych, przeszedłem całą trasę ( Czerwonych Kosynierów – wówczas, 10- lutego i Świętojańską prawie pod UM w Gdyni), w pochodzie z zastrzelonym prawie moim rówieśnikiem niesionym na drzwiach Jankiem Wiśniewskim, prawdziwe nazwisko Godlewski.

Wyrok sądu III RP był wyraźnym sygnałem, dla rządzących, możecie robić z narodem wszystko co się wam żywnie podoba, my was obronimy, my was nie skarzemy.

Jakże mylił się Prezes Strzembosz wierząc w samooczyszczenie się środowiska sędziowskiego, mało tego, że się nie oczyściło to jeszcze zainfekowało młodszych. Brak lustracji spowodował gangrenę, przecież sędzia orzekająca w sprawie Kociołka nie miała więcej niż 50 lat.

Co ma myśleć moje pokolenie, a zwłaszcza Ci, którzy brali udział w tym buncie rozpaczy? Mówiąc za Tuskiem Polacy nic się nie stało. Dziesiątki zabitych i tysiące rannych. Wielu z nich, z tych co jeszcze żyją , żyje na skraju nędzy, ale co tam oni, ważne, żeby pan Kilian znajomy Tuska i jego przyjaciele dostali prawie 7 mln. zł odprawy.

To właśnie takiej III RP broni SLD, prorządowi dziennikarze i establiszment polityczny skupiony wokół rządu PDT. Oni boją się takiej Polski, w której politycy i wszyscy ci co złamali prawo  będą odpowiadać za swoje czyny. Będą odpowiadać przed sądem, ale mam nadzieję nie takim , w którym będą sądzić Rysińscy, Tuleye, Chodkowscy, Milewscy czy im podobni.

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka