Andy 51 Andy 51
231
BLOG

Wizz air tania linia lotnicza czy oby na pewno ?

Andy 51 Andy 51 Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

 

Media  są pełne ogłoszeń reklamujących tanie linie lotnicze.  Nawet na dosyć dalekich trasach, zachęcają  klientów do kupowania biletów, które kosztująnawet od kilkudziesięciu zł.  W związku z tym , że mój syn studiuje w Anglii , kupuje mu bilety w jednej z tanich linii lotniczych Wizz air. Chcąc uniknąć zawożonych kosztów biletów, kupuję bilety z odpowiednim wyprzedzeniem.

Ponieważ  w grudniu syn ma zakończenie semestru zamówiłem mu bilet lotniczy , chciałem podkreślić, że powrót nie następuje przed samymi świętami a 12 grudnia. Jakże się zdziwiłem gdy zamawiając bilet w dwie strony Luton – Gdańsk i Gdańsk – Luton musiałem zapłacić ponad 1200 zł.

Dla przedstawienia faktów pragnę podkreślić , że bilet zamówiłem pięć dni temu  a zapłaciłem wczoraj rano.

Jakże było   moje zdziwienie  gdy wczoraj po południu dostałem mail i telefon, że cena się zmieniła i muszę dopłacić do rezerwacji 289 zł.  Bilet zamówiony prawie dwa miesiące przed datą wylotu w dwie strony kosztuje  1500 zł, czyli 750 zł w jedną stronę.  Co się stało , że w ciągu kilku dni cena biletu wzrosła o ponad 20%.  Co to ma wspólnego z taniością biletów.

Czy tzw. tanie linie lotnicze  zwłaszcza na trasie Polska – Anglia, wykorzystują popyt na bilety i windują ich ceny maksymalnie do góry. 

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości