Andy 51 Andy 51
350
BLOG

To są jaja nie pakiet onkologiczny

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 21

Z dniem 1 stycznia 2015 r wszedł w życie tak zachwalany przez  min. Arłukowicza pakiet onkologiczny. Jako człowiek walczący od niemal pięciu lat z chorobą onkologiczną, udałem się do WCO (Wojewódzkie Centrum Onkologiczne) w Gdańsku , którego jestem pacjentem, w celu zarejestrowania się do leczącego mnie od prawie 5 lat lekarza onkologa.

Gdy wszedłem do WCO mnie zmroziło, w poczekalni kłębił się dziki tłum. Poszedłem wziąć numerek , przede mną było prawie 300 pacjentów.

Odczekałem kilka godzin i gdy przyszła moja kolej podszedłem do rejestracji. Chciałem zapisać się na wizytę do lekarza pod koniec marca, pani w rejestracji powiedziała mi , że do lekarza u którego się leczę w I kwartale nie ma już miejsca, ale mam przyjść za dwa tygodnie, to  będą zapisy na kwiecień i drugi kwartał i może się załapię do mojego lekarza.

Odszedłem z rejestracji jak nie pyszny klnąc pod nosem.  Rodzi się pytanie czy tzw. pakiet onkologiczny dotyczy tylko nowo zdiagnozowanych pacjentów ? bo wygląda na to, że pacjenci będący w trakcie leczenia zostali pozostawieni sami sobie. Działanie w praktyce pakietu onkologicznego zostawiam bez komentarza.

 

  http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/3722844,pakiet-onkologiczny-ma-bezwzgledny-priorytet-a-co-z-tymi-ktorzy-z-rakiem-walcza-od-lat,id,t.html

 

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka