Andy 51 Andy 51
559
BLOG

Wg. Zagozdy z PO, Beata Szydło konkurentką dla rumuńskich tirówek

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 14

To, że PO jest partią najwyższych standardów wiadomo od dawna. Mając  w swoich szeregach takiego mistrza ceremonii i savoir-vivre jak Stefan Niesiołowski to nie dziwota, że blask mistrza pada nawet na skromną działaczkę PO nawet z Chojnic na panią Jadwigę Zagozdę.

Pani Zagozda chciała w chamstwie dorównać mistrzowi nad mistrze Stefanowi Niesiołowskiemu i tak sobie zatwittowała na temat mam nadzieję kandydatki PiS na premiera  in spe w jesiennych wygranych wyborach  Beaty Szydło:

Wygląda na to, że ujawniła się krajowa konkurencja dla rumuńskich tirówek; - jestem gotowa z każdym i o każdej porze;).(sic)

Ale czemu się dziwić, Palikot wówczas PO nazywał śp.  Prezydenta Lecha Kaczyńskiego chamem, powiedział o śp. pani Gęsickiej, że się prostytuuje, młody działacz i radny  PO Dolczewski do plakatów tzw. „ Aniołków Kaczyńskiego” dołączył piosenkę „ Suczki znam ja wasze sztuczki”.

Nie chcę wymieniać wszystkich chamskich zachowań działaczy PO , jest tego sporo, a pani Jadwiga Zagozda nie działa w próżni i ma się od kogo uczyć, cóż taki mamy klimat w PO.

A co media, cóż po raz kolejny udają, że nic się nie stało, oczywiście mam na myśli tzw. media „ głównego nurtu”.

 

http://wpolityce.pl/polityka/257211-takie-standardy-w-po-dzialaczka-platformy-o-beacie-szydlo-konkurencja-dla-rumunskich-tirowek

http://niezalezna.pl/68340-chamstwo-dzialaczki-po-zaatakowala-tak-wulgarnym-wpisem-ze-oburzyla-nawet-politykow-platformy

 

 

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka