Andy 51 Andy 51
1434
BLOG

Na Wybrzeżu strzygą barany ( turystów) na flądrę.

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 40

Mieszkam w Sopocie i jak wielu turystów lubię zjeść smażoną morską rybę zwłaszcza flądrę. Trzymam się jak najdalej od smażalni. Dzisiaj poszedłem na rynek w Sopocie i kupiłem flądry. Do wiadomości turystów (baranów) chciałbym powiedzieć że na rynku flądra kosztuje 7 zł/kg, stąd wniosek , że bezpośrednio u rybaków kosztuje ona gdzieś około 5 zł/kg. Usmażyłem w domu na nie przepalonym oleju z surówką z białej kapusty, była pyszna. 

Jeżeli w smażalniach kosztuje ona 7-7,50 zł za 10 dkg  to prosty wniosek , że kg tej ryby kosztuje 70 – 75 zł/kg  czyli  kilkaset procent więcej niż przy zakupie. I jak tu nie  mówić,  że gastronomicy smażący rybkę nie mają w Polsce Ameryki.

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka