Andy 51 Andy 51
257
BLOG

Zmarł Stanisław Kociołek pies go…………….

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 4

Jestem chrześcijaninem i takie słowa nie przystoją chrześcijaninowi, jest tylko jedno ale. W 1970 r jako nastoletni chłopak pracowałem w ówczesnej Stoczni Komuny Paryskiej . Dzień przed czarnym czwartkiem 17 grudnia 1970r  słuchałem w radio orędzia do stoczniowców, tego indywiduum. Namawiał stoczniowców do pójścia do pracy. Ponieważ  do pracy dojeżdżałem kolejką w ów dzień wsiadłem do kolejki która była o 603 w Gdyni Stoczni.

Po wyjściu z kolejki zauważyłem , że na ul.  Polskiej  i ówczesnej Marchlewskiego ( dziś  Janka Wiśniewskiego) stoi wojsko i czołgi odgradzając stocznie. Rozległ się wystrzał z czołgu a zaraz potem wojsko zaczęło strzelać do robotników.

To właśnie w okolicach dworca zginął  Zbyszek Godlewski ( Janek wiśniewski) miał 18 lat. Widziałem wielu zabitych i rannych Bóg nade mną czuwał i dlatego żyję.

III RP zbrodniarza Kociołka nie potrafiła skazać , podobnie jak zbrodniarzy Jaruzelskiego, Kiszczaka i innych zbrodniarzy osadzonych przez sowietów.

III RP potrafi skazać Mariusza Kamińskiego, ale skazać zbrodniarzy nie potrafiła stąd taki  a nie inny tytuł notki.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zmarl-wicepremier-PRL-Stanislaw-Kociolek,wid,17886976,wiadomosc.html?ticaid=115b1c

 

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka