Andy 51 Andy 51
427
BLOG

Kopalnie atomowe, tej Kopacz to już się wszystko po………..

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 13

 

Co ta Kopacz wygaduje to się w głowie nie mieści. Ostatnio powiedziała coś o budowie kopalń atomowych, być może było to przejęzyczenie, być może obraz pogarszającej się psychiki.   W przypadku Kopacz jej wypowiedź nie była powodem do kpin i chachania się  mądrali z TVN i Polsatu , tak jak to bywało w przypadku Jarosława Kaczyńskiego.

Kopacz jak to Kopacz , a to o kanapce , a to o lodach , albo o zapachu kotlecika,  itd.  Widmo  Ewy Kopacz  pojawiło się w Toruniu gdzie nastąpił  zajazd na liceum.

Co ta kobieta tam wygadywała w głowie się nie mieści.

Miało nie być o polityce, tak mówiła Kopacz, ale nie wytrzymała i palnęła o psiapsiółce Piotrowskiej

Piotrowska codziennie opowiada, jak nie o Bydgoszczy, to o Toruniu. A jak przywozi pierniki, to mówi: o te kupiłam na rynku, byłam w Toruniu, kupiłam. Są świeże. Opowiada o ludziach, których tu spotyka i jest dumna, że pochodzi z tego województwa”

Później ni z gruchy ni z pietruchy  tak oto do licealistów rzecze :

Mimo, że wyglądam tak, jak wyglądam, moja córka wcale taka stara nie jest. Od czasu do czasu przychodzi do mnie i mówi: mamo, wiesz, jak pójdziesz tam do młodych ludzi, to po pierwsze nie ściemniaj. Oni dokładnie wszystko wyczują. Więc jadąc dzisiaj tu, do was, przede wszystkim widziałam: na każde pytanie muszę odpowiedzieć szczerze i nie ściemniać, jako że będziecie potem mnie traktować jako osobę, która próbuje wam wmówić rzeczy nieprawdziwe lub nieoczywiste. A po drugie pomyślałam, że to fajne doświadczenie, bo będę mogła również z moją córką polemizować i zobaczę, czy ona dobrze ocenia potrzeby młodych ludzi”

 Następnie nastąpiło zwierzenie:

Jadąc myślałam sobie: jak będę w Toruniu, to będę mówić: o, piękne miasto Toruń. Jak będę w Bydgoszczy, będę mówić: piękne miasto Bydgoszcz. Jak będę w szpitalu w Toruniu to będę mówić: śliczny szpital w Toruniu. Jak będę odwiedzać szpital w Bydgoszczy, będę mówić: równie śliczny szpital w Bydgoszczy".

I na koniec bomba w wykonaniu  premierki :
 

Ewa Kopacz na końcu wystąpienia przyznała też, żew liceum dużo się uczyła i nie miała chłopaka, ale na szczęście koleżanka miała przystojnego brata, z którym poszła na studniówkę

I tym na pewno podbudowała dziewczyny z liceum , które nie maja chłopaków.

Odlot pełny odlot w wykonaniu premierzycy.

 

 

www.youtube.com/watch?v=t62nj6AIDMU

http://niezalezna.pl/71583-kopacz-wtargnela-do-liceum-miala-nie-sciemniac-ale-co-ona-wygadywala

 

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka