Andy 51 Andy 51
636
BLOG

Po kilku latach zacząłem oglądać „Wiadomości” w TVP

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 38

Wczoraj po kilku latach wróciłem do oglądania w TVP „ Wiadomości”. Mam poczucie, że czas propagandy , dezinformacji a nie informacji się skończył.  Cytując słowa piosenki „ Perfektu” wiatr odnowy wiał…………. odnowa zawitała do telewizji publicznej. 
Żadnego straszenia partiami opozycji jak to było onegdaj, rzeczowa informacja dominowała we „ Wiadomościach”. Wczorajsze „ Wiadomości” poświęcone były w głównej mierze PBSz i jej wystąpieniu w Parlamencie Europejskim. Pokazane były różne stanowiska i wypowiedzi w tej dyskusji a nie jedynie słuszne jak to  bywało za czasów Kraśki et consortes.
Dotychczas wiadomości czerpałem głównie z internetu i TV Republika. Obecnie konkurencja w telewizji publicznej tylko zdopinguje inne stacje do bardziej rzetelnej i pluralistycznej informacji.
Mam nadzieję, że czas picia z dziubków władzy minął bezpowrotnie.

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka