Andy 51 Andy 51
806
BLOG

PAD i PiS pod pręgierzem teścia i szwagra prezydenta.

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 51

GW a może już Soros Zeitung może być z siebie dumna, powiem więcej może wyć z radości. Oto  szwagier PAD Jakub Kornhauser „dorzucił do pieca” prezydentowi w wywiadzie udzielonym GW. Chyba z zadowoleniem stwierdził „ Nie zdziwię się, jeśli prezydent Duda stanie za to przed Trybunałem Stanu”.

Oto dalej wypociny tego pana Uważałem, że jest to samodzielny, racjonalnie myślący człowiek. (...) Sądziłem, że będzie w stanie jako prezydent, który ma poważną legitymację społeczną, postawić na swoim. Ale z drugiej strony szczerze mu współczuję, bo widzę, jak on się męczy.

Dalej , że  uczestniczył w marszach KOD i głosował na Annę Grodzką. To przyznanie się do prezydenckich preferencji wyborczych mówi wszystko o tym panu.

Ta sama  GW w kwietniu br. opublikowała list poetów i pisarzy po odwołaniu Grzegorza Gaudena, gdzie wśród gwiazd GW takich jak Krystyna Kofta, Hanna Krall, Dorota Masłowska, Kazimierz Orłoś, Jerzy Pilch, Mariusz Szczygieł, Wojciech Tochman, Olga Tokarczuk, znalazł się niestety prof. Julian Kornhauser.

 Co jeszcze wymyśli krakówek i warszawka, żeby dopiec PAD i jego małżonce. GW zawsze do dyspozycji.

 

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/jakub-kornhauser-w-ostrych-slowach-krytykuje-andrzeja-dude/ty0f8e0

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tesc-prezydenta-andrzeja-dudy-julian-kornhauser-krytykuje/z92zq4e

 

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka