Andy 51 Andy 51
288
BLOG

Nazwa Komitet Ekonomiczny R.M. brzydko mi się kojarzy

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 5

Po dymisji min finansów P. Szałamachy  powstał nowy organ o nazwie KERM. Ponieważ mam swoje lata to ta nazwa brzydko mi się kojarzy :

Komitet Ekonomiczny Rady Ministrów, był organem rządowym powołanym w latach PRL. Koordynował  i nadzorował  działalność ministerstw posiadających uprawnienia decyzyjne w zakresie gospodarki i finansów państwa. Także taki organ funkcjonował  w III RP w latach 1997- 2001.

Czym zakończyła się działalność tego organu w PRL wszyscy wiemy, kompletną klapą gospodarki także panowie Balcerowicz i Hausner, kierując tym organem w latach 1997-2001 , specjalnych osiągnięć nie mieli.

Jestem kibicem tego rządu i mam nadzieję, że wicepremier i minister Mateusz Morawiecki pokieruje tym organem na miarę naszych polskich  oczekiwań i da przysłowiowego „kopa” polskiej gospodarce.

http://wpolityce.pl/polityka/310052-premier-szydlo-morawiecki-musi-teraz-pokazac-ze-jego-dobry-plan-wchodzi-w-zycie-i-przynosi-efekty-musimy-sie-szybciej-rozwijac

 

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka