Andy 51 Andy 51
551
BLOG

Rysiek czyli przygłupawy szef partii

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 28

Rysiek Petru bardziej nadaje się do Muppet Show niż na szefa partii . Można powiedzieć jaka partia taki szef. Otoczony wianuszkiem kobiet ze swojej partii  w których prym wiedzie „ myszka terrorystka” pani Pihowicz, kobieta o nazwisku Wielgus a jakże posłanka, która na manifestacji KOD-u czy kobiet już nie pamiętam krzyczała „ precz z dyktaturą kobiet” , w otoczeniu Ryśka pojawia się także posłanka Schmidt . Te panie niczym trzy muszkieterki są tłem dla Ryśka.
Ilość gaf, wypowiedzianych przez tego szefa partii mogłaby być źródłem niejednego programu kabaretowego.
Ostatnio czy to na skutek wrodzonej głupoty czy też tak mu wyszło , bo Ryśki tak mają wsypał „gwiazdę” TVN  wyjątkowej podłości red Knapika, że umawiał się z nim na pytania, cyt. Dziękuję panie redaktorze za to pytanie. Liczyłem, że je pan zada. Myśmy z panem redaktorem tak się umówili, że …
Jestem ciekaw czy Rysiek zostanie obalony niczym król Ubu, pytanie przez kogo i gdzie ucieknie?
http://wpolityce.pl/polityka/315348-petru-demaskuje-wlasna-ustawke-z-dziennikarzem-tvn-dziekuje-za-to-pytanie-liczylem-ze-je-pan-zada-mysmy-sie-tak-umowili-wideo
 

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka