Andy 51 Andy 51
169
BLOG

Przydało by się wp******ić bydlakom z Obywateli RP

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 9

Może i ostro, ale wydaje mi się, że  wielu Polaków myśli tak jak ja.  Profanowanie sacrum a za takie trzeba uznać sferę świętości, którą jest czczenie pamięci wszystkich zmarłych, a tych którzy zginęli w katastrofie smoleńskiej  w szczególności , zwłaszcza że była to elita Polski z śp. Prezydentem Lechem Kaczyńskim, Jego Małżonki i innych znamienitych osób , jest przejawem piramidalnego schamienia najwyższej rangi.

W tradycji katolickiej a zwłaszcza w Polsce oddawanie hołdu zmarłym jest wyrazem szacunku i pamięci o osobie zmarłej.

Bydło z Obywateli RP nie potrafi uszanować  pamięci zmarłych w katastrofie pod Smoleńskiem, a nic nie robienie, będzie powodowało coraz większą agresję i zbydlęcenie tych post ubeków. Od czego jest policja ? przecież to bydło zachowuje się tak nawet w czasie grania hymnu państwowego, a na takie  zachowanie jest chyba paragraf.

Marzy mi się , żeby np. kibice z Legii z Żylety „ porozmawiali „ z tą hołotą. Jeżeli nie będzie zdecydowanego działania to działania tej czarnej sotni z Obywateli RP, może się tragicznie skończyć. Już onegdaj  nijaki Cyba ziejący nienawiścią do PiS podsycaną przez niektóre media  zastrzelił asystenta posła PiS.

Nie możemy do tego dopuścić.

Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka